Jsme v tom spolu, ksakru! O. Brzobohatý vydává společenskou hru Covid-19

Cílem hry, kterou stvořil herec a hudebník Ondřej Gregor Brzobohatý se svými přáteli, je porazit virus Covid-19. Hráče ve hře čekají nástrahy, bláznivé úkoly a všelijaká překvapení. Část výtěžku půjde na Nadaci Krása pomoci.

„Pandemie koronaviru Covid-19 není nic, čemu bychom se chtěli vysmívat. I my přišli o své blízké a kamarády, a tak bychom si to rádi s tímhle prevítem chtěli vyřídit po svém. Nejlépe, kdyby se nám přitom podařilo i pomoci dobré věci,“ uvedli tvůrci hry při zpuštění předprodeje. Část výtěžku z prodeje hry poputuje na Nadaci Krása Pomoci. Ta se dlouhodobě věnuje pomoci seniorům, tedy jedné z nejohroženějších skupin v průběhu celé pandemie.

➡️ Zakoupit Covid-19: Jsme v tom spolu, ksakru!

Boj proti koronaviru smíchem

Brzobohatý si od hry slibuje kromě výtěžku také zlepšení nálady každého, kdo si ji zahraje. „Už mnohé studie přeci potvrdily, že smích posiluje imunitu, a čím víc se něčemu dokážu zasmát, tím menší to nade mnou má moc. Desková hra Covid-19: Jsme v tom spolu, ksakru! je tu pro všechny, kteří chtějí nad koronavirem psychicky zvítězit.” Nyní je hra ve výrobě, a její fyzické uvedení na trh a zaslání zákazníkům, kteří si ji koupí v online předprodeji, by mělo proběhnout v dubnu tohoto roku.

Chcete si zakoupit hru a podpořit nadaci?

➡️ Zakoupit Covid-19: Jsme v tom spolu, ksakru!
Hráče čekají nástrahy, bláznivé úkoly a všelijaká překvapení. Smyslem všeho je ale hlavně tohoto otravného “Coviďáka” zahubit, a tak celý virus porazit. Hra je určena pro 2–8 hráčů ve věku od 12 let až po kohokoliv, kdo chce strach ze života přeměnit v radost z něj.

„S covidem bojujeme už rok a napříč věkovými skupinami cítíme velkou frustraci,“ říká ředitelka Nadace Krása Pomoci Soňa Morawitzová. „Zároveň psychika hraje obrovskou roli v tom, jak tuhle krizi zvládneme. Proto se nám hned zalíbil Ondřejův nápad. Všem nám chybí společenské kontakty, seniorům, kteří jsou zavření sami doma nebo v institucích obzvlášť. Společenská hra může rodinám pomoci zvládnout období izolace a zároveň nám všem připomíná, že tohle období skončí. Snad „coviďáka“ porazíme nejen v rámci hry, ale i ve skutečném životě.“

Nápad hru vytvořit dostal Brzobohatý už v říjnu 2020

„Myšlenka na hru, ve které bych měl možnost definitivně porazit a vymýtit Covid, pramenila z bezmoci, která je cítit všude okolo nás,“ prozrazuje manžel Taťány Gregor Brzobohaté. „Je to velmi citlivé téma, a tak jsem svůj nápad a jeho záměr sdělil nejprve pár svým kamarádům, abych se ujistil, zda nevstupuju na příliš tenký led. Všichni do jednoho mi potvrdili, že by hra mohla působit jako odlehčení od čím dál těžší situace. Tak jsem se do toho pustil společně s Nikol Klevcovovou, která se podílela například na dalším covidovém projektu, na seriálu sKORO NA mizině režiséra Vladimíra Skórky.

Jelikož jsme chtěli, aby hra byla co nejlepší i ve svém ztvárnění, tak jsme na grafiku oslovili Honzu Mouchu a na ilustrace Přemka Ponáhlého. Myslím si, že každý z nás, kdo jsme na hře pracovali, jsme do ní vložili veškerou svou naději, že by v nadneseném slova smyslu mohla tato hra být snad takovým lékem proti pandemii.”

Graficky celý projekt zpracoval art director & brand designer Jan Moucha, který má na svém kontě více než 20 prestižních ocenění z celého světa a je autorem vizuálního stylu nadcházejícího Sčítání lidu, domů a bytů 2021. Právě do grafiky i do návodu hry její autoři schovali spoustu tzv. Easter Eggs neboli vtípků, které nejsou na první pohled patrné, ale jakmile je hráči objeví, zaručeně je pobaví.

45 komentářů: „Jsme v tom spolu, ksakru! O. Brzobohatý vydává společenskou hru Covid-19

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.